سریال تلویزیونی زندگی از نو

 

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی محمد قاسمی به تازگی در گیلان تالش در تاریخ بیست و پنج آذر 96 مقابل دوربین رفته است. همانطور که گفته شد علی محمد قاسمی کارگردان این مجموعه تلویزیونی و مهدی شفیعی کارگردان آن است. نکته ای جالب درباره ی سریال زندگی از نو، حضور ستاره اسکندی به عنوان بازیگردان در این مجموعه است. طبق گفته مهدی شفیعی، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی زندگی از نو ممکن است که در سکانس هایی شاهد حضور ستاره اسکندری به عنوان بازیگر در سریال زندگی نو  باشیم.

 

درباره ی سریال زندگی از نو

 

این مجموعه تلویزیونی در 30 قسمت قرار است که تهیه شود و به زودی آن را از شبکه پنج سیمای رسانه ملی خواهیم دید. شنیده ها حاکی از این است که قرار بر این بود که این مجموعه تلویزیونی بعد از ماه مبارک رمضان پخش شود. خلاصه داستان سریال زندگی از نو از این قرار است که به زندگی یک زوج جوان می پردازد که برای رسیدن به یک هدف مشترک به شمال سفر می کنند. گفتنی است که زندگی از نو نخستین تجربه کارگردانی سریال علی محمد قاسمی است که امیدواریم تجربه ای خوب برای او و عواملش در این فیلم باشد.

 

عوامل سریال زندگی از نو

 

نویسندگان این مجموعه آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدوی هستند. کارگردان و تهیه کننده این سریال نیز در بالا ذکر شدند. اما نکته جالب درباره سریال زندگی از نو بازیگران آن هستند که اکثر از بازیگران معروف ، با سابقه و نام آشنای سینما و تلویزیون هستند. بازیگران این اثر عبارت اند از: خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد، مینا جعفرزاده، مرتضی ضرابی، اکبر معززی، امیر حسین صدیق با هنرمندی رضا کیانیان و علیرضا خمسه . نکته جالب حضور علی انصاریان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس درسریال زندگی از نو است.

 

بازیگران اصلی این سریال قرار است که بدون لهجه اشند اما بازیگران محلی و بومی این مجموعه لهجه دارند. اما درباره داشتن لهجه یا نداشتن بازیگران سریال زندگی از نو هنوز تصمیم جدی گرفته نشده است اما طبق گفته ها ممکن است که بازیگران مهمان نیز لهجه داشته باشند.

 

مضمون سریال زندگی از نو

 

این سریال به مقوله طبیعت و محیط زیست می پردازد. در این سریال زوج جوان که نقش های اصلی این مجموعه هستند یک کمپ گردشگری ایجاد می کنند که در این مسیر با مشکلاتی نظیر مشکل اقتصادی رو به رو می شوند. که یک معضل اجتماعی روز است.

 

امیدواریم که سریال زندگی از نو در زمان پخش موفق باشد.


آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش زندگی ,سریال ,تلویزیونی ,بازیگران ,لهجه ,حضور ,سریال زندگی ,مجموعه تلویزیونی ,محمد قاسمی ,نکته جالب ,حضور ستاره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خوشبختانه نایس فان mathias1c teren طراحی سایت اخبار